1. Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni az oldalra?
Amennyiben felhasználónevét és jelszavát helyesen megadva sem tud belépni az oldalra kattintson az “Elfelejtette jelszó” gombra, és mi újraküldjük felhasználónevét és egy bejelentezési jelszavat. Ha így sem jár sikerrel, keresse meg vevőszolgálatunkat!
2. Mit tegyek, ha elfelejtettem a bejelentkezési adataim?
Amennyiben tudja milyen e-mail címmel regisztrált, akkor kattintson az “Elfelejtett jelszó” gombra, és mi újraküldjük felhasználónevét és jelszavat.
Amennyiben tudja milyen e-mail címmel regisztrált, akkor regisztráljon újra.
3. E-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer.
Ön már regisztrált felhasználónk, kattintson az “Elfelejtette jelszó” gombra, és mi újraküldjük felhasználónevét és egy bejelentezési jelszavat. Ha így sem jár sikerrel, keresse meg vevőszolgálatunkat!
4. Nem érkezett meg a regisztrációt követően a megerősítéshez szükséges e-mail.
Nézze meg a “Levélszemét” mappát elektronikus postafiókjában. Amennyiben így sem találja, keresse meg vevőszolgálatunkat!
5. Nem kaptam rendelés visszaigazoló e-mailt, érvényes-e a rendelésem.
Keresse vevőszolgálatunkat!
6. Korlátozott-e a megvásárolni kívánt termékek mennyisége?
Nincs korlátozva a vásárlás, amennyiben akkora tételről van szó, hogy a raktárkészlet nem elég rá akkor is 1-2 napon belül legyártjuk. Erről a késedelemről természetesen értesítjük.
7. Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon tartózkodom. Mi a teendőm?
A termék szállítása nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyén tudja fogadni a futárt, nyugodtan adja meg azt a címet.
8. Átutalást választottam, milyen bankszámlaszámra utalhatok?
BARBA-D Kft. 65000018-14001217
9. Személyesen szeretném átvenni megrendelésem, hol és mikor lehetséges?
BARBA-D Kft. – 2330 Daharaszti, Fő út 128
Hétfő-péntek 09:00-18:00
Szombaton 09:30-12:00
10. Fizethetek kártyával?
Nem, az üzletben és a futárnak is csak készpénzzel lehet fizetni.
Amennyiben nem tudja megoldani a készpénzes fizetést akkor lehetősége van előre utalni a vételárat.
11. Megváltoztak személyes adataim, hogy írhatom át?
Csak rendelés leadásakor tudja átírni amikor az adatokat kell megadni. A következő rendelésnél már a most megadott adatai fognak megjelenni.
12. Hogyan tudom visszamondani megrendelésemet?
Keresse vevőszolgálatunkat, ahol kollégáink a rendelés aktuális állapota ismeretében tájékoztatják a további teendőkről.
13. Milyen hosszúak a lécek?
A léceink általában 2 méter hosszúak, kivéve az ajtószegő léceket ami 2,20 méteresek.
A tiplifák hossza 1 méter.
A küszöbdeszkák több hosszban is kaphatóak.
14. Egyedi küszöbsíneket rendelhetek Önöknél?
Egyedi küszöbsíneket és takarólemezeket az alábbi címen rendelhet: kuszobsin.hu
15. Milyen anyagot javasolnak küszöbsínnek?
Az anyagok tulajdonságairól részletes leírást talál a “Tudástár” menüpont alatt.